قبلی | بعدی ( 134 از 416 )
کامپوزیت .چلینوم .استیل .لاس وگاسی .ترموود. چلینوم استیل . وکیوم . نئون پلاستیک. فلکسی

کامپوزیت .چلینوم .استیل .لاس وگاسی .ترموود. چلینوم استیل . وکیوم . نئون پلاستیک. فلکسی

عبارت مد نظر را جستجو کنید ...
جستجو
در مورد حرفه تابلو سازی بیشتر بدانیم؛

تابلو‌سازی یکی از اصلی‌ترین راه‌های ارتباطی و جذب مشتری
کد: 13961023276158200
یک‌شنبه 24 دی 96، 10:16
    
https://goo.gl/JMHzZb
یک‌شنبه 96/10/24، تهران ، (اخبار رسمی): حرفه‌ی تابلوسازی ابزاری کاربردی در جهت بازاریابی و کسب در آمد اصناف مختلف به شمار می رود. تابلوهای روان، تابلو چلنیوم، تابلو استیل و موارد مشابه بخشی از خدمات صنعت تابلوسازی هستند.

تابلو سازی و تبلیغات محیطی
تابلو سازی و تبلیغات محیطی
تابلوسازی یکی از صنعت‌های مهم در دنیا به شمار می رود. در واقع تابلو یک نوع ارتباط بصری میان مردم است که از زمان‌های بسیار دور این نوع راه ارتباطی در میان عموم مرسوم بوده است

تابلوسازی یکی از صنعت‌های مهم در دنیا به شمار می‌رود. در واقع تابلو یک نوع ارتباط بصری میان مردم است که از زمانهای بسیار دور این نوع راه ارتباطی در میان عموم مرسوم بوده است و امروزه از تابلو به عناوین مختلف مانند تابلوهای تبلیغاتی، تابلوهای راهنما، جاده‌ای و ... استفاده می‌شود. مسلما ساخت تابلو نیازمند تجربه و اطلاعات مورد نیاز مربوط به صنف تابلوسازی را خواهد داشت. عموما تابلو‌های تبلیغاتی در کارگاه‌های تابلوسازی توسط تابلو‌سازها ساخته می‌شوند. تابلو در زمان‌های گذشته به شکل علامت و حک کردن روی سنگ‌ها ساخته می‌شد. حک کردن علامات روی سنگ‌ها توسط افرادی متخصص صورت می‌گرفت و در واقع این افراد برای امرار معاش خود مشغول به این کار بودند که امروزه و متناسب با گذر زمان این نوع فعالیت تابلوسازی نام گرفته است.

تابلوسازی یکی از صنوف خدماتی است که راه اندازی هر کسب و کاری نیازمند به همکاری با تابلوسازی‌ها است. در واقع می‌توان گفت که تابلو یکی از اصلی‌ترین راه‌های ارتباطی و جذب مشتری جهت ارائه خدمات کسب و کار است. برای تبلیغات موثر و مفید باید عوامل مهمی‌ را در نظر داشت. با توجه به اینکه تابلوهای تبلیغاتی متنوعی در کارگاه‌های تابلوسازی طراحی و ساخته می‌شوند، بهتر است تابلو متناسب با شغل مورد نظر از نظر جذب مشتری انتخاب شود. به عنوان مثال نوع فونت، رنگ و نور پردازی تابلو مغازه فست فود با تابلو بانک‌ها، تابلو شرکت‌ها و دیگر ارگان‌های دولتی کاملا متفاوت است و قطعا یک گروه تابلوسازی مجرب کاملا به این امر مهم آگاه خواهد بود.