قبلی | بعدی ( 18 از 105 )
استیل  .استیل .طلایی .استیل .خشدار. استیل #حروف رینگی #حروف لاس وگاسی #حروف

استیل  .استیل .طلایی .استیل .خشدار. استیل #حروف رینگی #حروف لاس وگاسی #حروف

حروف برجسته فلزی انواع متفاوتی  دارد که امروزه بیشترین طرفدار مربوط  به حروف برجسته استیل میباشد . حروف استیل از ابتدای  ساخت تابلوهای مدرن در ایران مورد استفاده  بوده و زیبائی دو چندانی  دارد. علی رغم اینکه بتازگی و بعد از به بازار آمدن حروفهای جدید، مانند حروف برجسته چلنیوم و تابلوهای دیگر درتابلو سازی ، از حروفهای فلزی همچون مسی و برنجی و آهنی استفاده چندانی نمی شود ولی حروفهای استیل بخاطر طرح و ساخت های جدیدتر و زیباتر هرگز از مد نیفتاده و هنوز بسیاری خواهان این نوع حروف می باشند، امروزه طرحها و رنگهای متنوع تر و زیباتری از آن به بازار آمده و تولید میشود.

در قدیم به علت نبود امکانات دستگاه های پیشرفته برای برش این ورق سخت از قیچی دستی استفاده می شده و با دست برش می خورده است، که این راه باعث کمتر شدن کیفیت و زیبائی حروف میشده است و سطح براق این ورق را لکه دار می کرده و در لبه های آن موج های غیر قابل اصلاحی بوجود می آورده است، ولی امروز به دلیل  تکنولوژی و دستگاههای مجهز لیزری برش این ورقها خیلی سریع و ساده و بدون اشکال  شده است و زیبائی حروف ساخته شده را بیشتر  کرده است.

از سوی دیگر به دلیل ترکیب این نوع حروف با ورقهای پلکسی گلاس مدل های جدیدتر و بسیارشکیل و جذاب تری تولید می شود.در ساخت این نوع حروف های برجسته توانایی هرگونه مانور در ساخت طرحهای متنوع و جدید و باب هر سلیقه ای وجود دارد به علت نوع جنس این ورق هیچ گونه کثیفی ، تیرگی و گرد وغبار در جسم آن نمی ماند و هر زمان که بر روی آن خاک و یا هرگونه کثیفی نشست به سادگی می توان روی آن را دوباره مثل روز اول با هرگونه تنظیفی تمیز و براق نمود که این خود مزیتی نسبت به گونه های دیگر میباشد.

حروف برجسته فلزی بدلیل عبور ندادن نور از خود قابلیت روشنایی از روبرو را ندارد . این نوع حروف را میتوان از قسمت پشت حروف نورپردازی  کرد به این شکل که بعد از نصب حروف نور به صورت سایه و از زیر حروف دیده میشود و اصطلاحاً به این ترکیب نور اندریک   گفته میشود.