کامپوزیت #چلینوم #ترمووود #حروف استیل #حروف رینگی #حروف لاس وگاسی #حروف کریستاری #حروف پانچی #حروف ت
کاربرد تابلوهای کامپوزیت :
در صنعت خودروسازی، ساختمان سازی، هواپیما و دیگر صنایع، از این متریال بسیار استفاده میشود. شغل و صنعت دیگری که ورقهای کامپوزیت در آن بسیار کاربرد دارد، حرفه تابلو سازی است. در صنعت تابلو سازی، این ورق ها بیشتر به جهت نماسازی سردر مکانهای تجاری استفاده میشوند که در اصطلاح به آن تابلو کامپوزیت میگویند.
در واقع برای تعریف اصولی و دقیق از کاربرد آن در ساخت تابلو، میتوان گفت که کامپوزیت برای نصب تابلوهای تبلیغاتی، به عنوان یک نمای زیر کار بوده و تکمیل کننده تابلو با هر زمینه دلخواهی میباشد. بدنه تابلوی کامپوزیت، از ورقهای کامپوزیت ساخته شده و با استفاده از انواع حروف برجسته، پیامهای تبلیغاتی روی تابلو درج میشود.
ساخت تابلوی کامپوزیت برای اولین بار به سال 1969 برمیگردد که توسط کشور آلمان بهره برداری شد. امروزه یکی از زیباترین و بروزترین تابلوهای تبلیغاتی که برای زیباسازی نما هم استفاده میشود، تابلو کامپوزیت است که برای نماهای ساختمان، تابلو سردر مغازه ها و جایگاه های سوخت بسیار کاربرد دارد.
مزیت تابلو کامپوزیت:
این تابلوها دارای آلیاژ مقاوم، سبک و بادوام بوده و بستر مناسبی برای نصب انواع حروف برجسته میباشند. همچنین قابل پیاده سازی در رنگهای دلخواه و متفاوت هستند. این تابلو در مقابل اشعه ماورا بنفش و شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم بوده و دارای خاصیت پاکسازی خودکار در برابر آلودگیهای محیط و گرد و غبار است. به همین علت دائما زیبا و براق جلوه میکند و کثیف نمیشود. ورقهای کامپوزیت را میتوان خیلی راحت به شکل و فرم دلخواه تبدیل کرد. این تابلو قابل شست و شو، ضد زنگ، ضد حریق و عایق حرارت میباشد.
تابلو کامپوزیت در اقصی نقاط جهان در دسترس بوده و هزینه نصب و اجرای آن نسبت به متریالهای دیگر، کمتر است. به این علت که ورقهای کامپوزیت به صورت آماده هستند، مدت زمان نصب و اجرا این تابلو بسیار کمتر از سایر تابلوها میباشد.
با توجه به رنگ مورد نظر و ضخامت ورق ها، قیمت این تابلوها متفاوت بوده و ورقهای ضخیمتر، از کیفیت و دوام بالاتری برخوردار هستند؛ در نتیجه قیمت ورقهای کامپوزیت ضخیم از ورقهای کامپوزیت نازک بیشتر میباشد.
در صنعت خودروسازی، ساختمان سازی، هواپیما و دیگر صنایع، از این متریال بسیار استفاده میشود. شغل و صنعت دیگری که ورقهای کامپوزیت در آن بسیار کاربرد دارد، حرفه تابلو سازی است. در صنعت تابلو سازی، این ورق ها بیشتر به جهت نماسازی سردر مکانهای تجاری استفاده میشوند که در اصطلاح به آن تابلو کامپوزیت میگویند.
در واقع برای تعریف اصولی و دقیق از کاربرد آن در ساخت تابلو، میتوان گفت که کامپوزیت برای نصب تابلوهای تبلیغاتی، به عنوان یک نمای زیر کار بوده و تکمیل کننده تابلو با هر زمینه دلخواهی میباشد. بدنه تابلوی کامپوزیت، از ورقهای کامپوزیت ساخته شده و با استفاده از انواع حروف برجسته، پیامهای تبلیغاتی روی تابلو درج میشود.
ساخت تابلوی کامپوزیت برای اولین بار به سال 1969 برمیگردد که توسط کشور آلمان بهره برداری شد. امروزه یکی از زیباترین و بروزترین تابلوهای تبلیغاتی که برای زیباسازی نما هم استفاده میشود، تابلو کامپوزیت است که برای نماهای ساختمان، تابلو سردر مغازه ها و جایگاه های سوخت بسیار کاربرد دارد.
مزیت تابلو کامپوزیت:
این تابلوها دارای آلیاژ مقاوم، سبک و بادوام بوده و بستر مناسبی برای نصب انواع حروف برجسته میباشند. همچنین قابل پیاده سازی در رنگهای دلخواه و متفاوت هستند. این تابلو در مقابل اشعه ماورا بنفش و شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم بوده و دارای خاصیت پاکسازی خودکار در برابر آلودگیهای محیط و گرد و غبار است. به همین علت دائما زیبا و براق جلوه میکند و کثیف نمیشود. ورقهای کامپوزیت را میتوان خیلی راحت به شکل و فرم دلخواه تبدیل کرد. این تابلو قابل شست و شو، ضد زنگ، ضد حریق و عایق حرارت میباشد.
تابلو کامپوزیت در اقصی نقاط جهان در دسترس بوده و هزینه نصب و اجرای آن نسبت به متریالهای دیگر، کمتر است. به این علت که ورقهای کامپوزیت به صورت آماده هستند، مدت زمان نصب و اجرا این تابلو بسیار کمتر از سایر تابلوها میباشد.
با توجه به رنگ مورد نظر و ضخامت ورق ها، قیمت این تابلوها متفاوت بوده و ورقهای ضخیمتر، از کیفیت و دوام بالاتری برخوردار هستند؛ در نتیجه قیمت ورقهای کامپوزیت ضخیم از ورقهای کامپوزیت نازک بیشتر میباشد.